LoVe My FrieNds

Nov 7, 2010

OraNg Yg BerTaNgguNgJaWaB MeMpeRkeNaLkan Aku DuNia BLog

Dah klise tajuk ni kn????
X pa..x pa, masih boleh di gunakan lagi...huhuhu..
Tak kisah la apa title aku tulis tapi pokok pangkalnya disini, aku cuma nk citer cm mna aku leh terjebak dunia blog ni..huhuhuhu...
Mcm ni, kwn ku yg bernama Askidah ni lah yg kenalkan dunia blog. Ikut betul, aku malas nk nulis2 kt sni kn, dh la jadi tatapan umum n org ske ati je nk komen. Bukan aku x suka org k0men, tp yang aku x ske tu k0men cm dia tu hebat giler dari org len. Tp x pa la, komen cm mna p0n bkn aku ambik ati p0n.hahhahahhahhaa...
Actly, ni blog kedua aku, sebelum ni dah penah wat blog tp hancus. Time tu x pandai lg, bkn sekarang ni dh pandai tp dh ok ckit berbanding dlu. Wktu tu langs0ng x tau wat apa..hehhehehhe......


Ni la kawan yg aku citerkan...Cikgu Askidah. Dia ni kawan skolah n kawan sekampung aku. Klu balik kg, dia la antara org yg akan ku carik selain parent, sedara mara n kucing2 aku.hihihihihihihi.....



P/s pic time raya 2010,, tuan badan p0n x nmpk g.hahahhahhaa....


0 comments: