LoVe My FrieNds

Dec 5, 2010

Aku dan Maggi!!!

Di satu subuh, nan sejok..Rumate ku plak, lena dibuai mimpi. Aku masih berjaga mengupdate blog..Tetiba, aku lapar la weeiii. Ahaks, maggi yg baru aku beli siang tadi kan ada. Makan la.Hehehhe...Lapar punya pasal, can not cover lg dah. Masak la maggi, step by step....Sonang la, lagi2 klu beli Maggi cup.Jimat x payah cuci.Pas makan buang.......Tadaa...

1st, buka la pembalut, n masukkan perencah seementara tunggu air masak. 

2nd, masukkn air yg dah mendidih tu dalam cup. Ini tuk rendam maggi.
Pas tu tutup n tunggu masak.

Bila asa2 dah masak tu, ambik la maggi korunk.
Tengok, leh makan sudah or blum...
Yg ni dah bleh dah....

Diyakini masak, dan bleh la masukkan dalam perut.
Huh, sodap aku masak maggi.
Kalah orang masak air...Hahahhaha....

Ewah, aku makan licin tu, x dak baki. 
Klu ada baki tu satu pembaziran.Huhuhu...

Lastly, aku buang la cup kosong tu.
Nk cuci, komp0m2 aku malas.
Lgp0n, x dak paedah aku simpan..
dah bnyak dah pinggan mangkuk aku dalam laci.(konon la.hahaha...)

Dah, tu ja citer nya. Bleh la cuba di umah...Huhuhu.......




0 comments: