LoVe My FrieNds

Jan 2, 2011

X daK BeRiTa SuKaN LaiN Ker.........

Harimau Malaya..
Tahniah sekali lagi.
huh, skali lagi aku bg persepsi pasal bola sepak yang aku x minat.
Tapi, napa entry ni muncul lg.
Hahahahha......
Aku tau dorang menang.
Penantian selama 14 tahun akhirnya tercapai.
Nampaknya Malaysia menjadi pasukan bola sepak yang digeruni.
Bangga tu...
Tapi yang aku nk cakap ni.
Ishk2..Aku bosan tgok brita tiap2 ari.
Asal berita sukan ja, bab ni la yang terkeluar.
Tak dak crita len kah???
Tak kisah la..
Sbb dorang tengah hangat.
Tu suma pasal citer dorang.
Sekarang, bagi la puji2an.
Klu tetiba Malaysia kalah (harap2 x la)
Mesti dilupakan jasa mereka menjuarai AFF Suzuki Cup.
Confirm la kena kutuk pas tu.
Dah terbukti dah.
Macam pemain badminton Hafiz Hashim.
Dia penah menjadi Juara Perseorangan All England.
Tapi pas tu dah x menang dah.
Banyak juga kritikan yang dia trima.
Sabar je la.

Apa2 pun, aku harap prestasi suma pemain kita akan terus meningkat dari tahun ke tahun dan membantu menaikkan nama Malaysia lagi. 
Majulah Sukan Untuk Negara

0 comments: