LoVe My FrieNds

May 6, 2011

KisaH Ning2 Si Ibu KuCiNg & Anak2 BeliaU

HUhuhuhu..dah lama aku nak tulis entry pasal ning2 dan anak2 dia.
Tapi disebabkan aku x dapat edit gambar dia.
Maka, terlewat la sedikit untuk berkongsi pasal anak Ning2.


Yang atas ni si ibu kucing bernama Ning2.
Nama Penoh Kuning.
Dia ni la yang terkam kaki aku.
Dia punya risau kat anak dia jangan cakap.
Kalau anak dia nak jalan jauh skit jer.
Jangan harap la...
Memang dia pungut satu2 masuk gua dia.
huhuhu..


Ni la anak Ning2...
4 ekor suma.
Pas tu sekarang suma dah pandai jalan2 dah.
Kencing pun bersepah2.
Jadi aku wat la tandas untuk dorang.
Bukan bertukang ek...
Aku bagi penutup kotak.
Pas tu memang doarang buang air kat atas benda tu la.
Bijak x...Kecik2 lagi dah pandai.
Huhuhu....

Pasal nama dorang..
Aku x fikir lagi.
Aku asa nak bagi nama :
 Bum2, Bim2 untuk warna oren
dan
Dum2, Dim2 tuk warna hitam.
Kan kembar..tu nama lebih kurang je.
Hahahaha.....
Tak tau lagi la....Nanti la fikir.
Ni lom anak Momot lagi.
4 ekor juga.
Haishhkk..poning2..

 CoMeL Kan... (^_^)

-THE END-

2 comments:

hans said...

mak aih
sampai 4 ekor
banyak tu

Analisis Hans : Maharaja Lawak Episod Ketujuh

XieRza said...

tu kira sikit la hans..blom sampai 6-8 ekor...tapi, ada ker???? kurang pasti.huhuhu...