LoVe My FrieNds

Jul 12, 2011

hari ni letih...

disebabkan aku d0k umah jer..
maka, rumah ini aku yang kena uruskan..
termasuklah kucing2 yang 17 ek0r tu.
tiap2 hari aku wat keja yang sama...
kecuali kadang2 aku kena wat lebih.
cont0hnya aku kena mandikan kucing.
hari ni aku mandikan 8 ek0r kucing.
habis bercalar tangan aku..
huhuhu....cantik parut kt tangan aku(T.T)"
ni gambar semata2 dari pakcik go0gle.
aku x mandikan kucing aku guna mesin basuh tau.

2 comments:

Pure Mahabbah Fillah said...

assalam..
akk mmg penyayang...
kucin2 2 kn teman akk..
pa pun kucing 2 wat...
akk mst ska kan..
yg pst Ruby taw akk
mmg sorg yg sgt2 penyayang...uhuhu

XieRza said...

salam..
hahahaa...
mcm gitu la...
syg kt kucing jer..
ngn org lain, akak garang.
hehhehhe..