LoVe My FrieNds

Sep 20, 2011

New Semester BegiN

haannccummmmmm......
haacummmm...hacummmm...
perghh...berhabuk bl0g aku.
tebal siot...
jap2..vecumm dulu........
haa..bersih p0n...

lama aku x update blog aku.
dari bulan puasa sampai ke raya.
ntah..disebabkan aku cuti sem maka blog aku pun cuti sem juga.
tapi dah masuk belajar, maka blog aku pn mula bekerja la..
hehehhee....

skang aku masuk tahun ke3 sem 5..
tak sangka cepat masa berlalu.
aku rasa baru saja masuk uum dah nak habis.

cam biasa minggu pertama sibuk dengan add drop kelas.
kelas aku ok jer semua tapi ada satu subjek terpaksa tukar gr0up.
tapi last2 aku dr0p kelas tu, but sem depan kompem ambik..
kau tunggu...hehehhee...

sekarang dah masuk minggu kedua..
kelas semua dah makin serius...
asignment jangan cakap..memang aku dah dapat dah.
kuiz ada juga......
pr0jek lagi lah....pening2...
aku akan buat yang terbaik dan ikut kemampuan.

s0, bermula la perjalanan aku untuk sem 5.
-New Semester BegiN-

p/s: selamat masuk belajar kawan2, jangan ingat rumah lagi.fokus...huhu..

0 comments: