LoVe My FrieNds

Oct 27, 2011

Tak Mampu Beli, Pegang pun Jadik La


k0rang suka tak patung beruang???
bagi yang p0mpan 0pkos la suka kan.
lagi-lagi kalau dapat percuma lagi best..
aku pun suka juga....
tunggu orang bagi..sure tak dapat.
penah dapat tapi yang kecik jer.
 tuk gantung-gantung kat cermin lepas la..
hahahaha....
nak beli sendiri....tak mampu aku..
kalau patung beruang yang besar harga seringgit 0pkos aku beli.
satu kedai aku beli terus...
ini, beratus riban..mana mampu beb....
s0, kepada sesaper yang tak mampu cam aku.
dun w0rry...
pi je kedai yang ada jual patung beruang.
tak mampu beli, pegang pun jadik la...
miahahahhahhaa....
kalau tauke kedai tu tanya, cakap jer..
nak cari patung yang memenuhi citarasa anda.
pas tu k0 cakap la patung tu tak memenuhi standart yang ko nak.
 s0 blah je la...tauke tu tak saman la...
kehkehkeh...

ni patung harga RM500 lebih...
ikut tinggi, aku tinggi...
ikut lebar...aku kurus la..

patung beruang kaler pink..
ntah apasal warna pink..
klu teng0k channel annimal plenet pun x dak  beruang warna pink.

ni la c0ntoh-c0ntoh kisah aku ngan patung beruang.
tak mampu beli, pegang a.k.a peluk pun jadik la.
percuma jer...tak kene bayar.
paling koman pun tauke jeling jer..
ala, kalau dia jeling pun bukan mati..
hahhahahhahaa......

p/s : sesaper yang baca entry ni diwajibkan bagi aku patung beruang paling besar skali.hahahhaha...demand

2 comments:

mr.libra said...

bilik saya de banyak bear2 nie..huhuhu

XieRza said...

minta 1 bleh...nk yg paling besaq ea..huhuhu..