LoVe My FrieNds

Dec 29, 2011

Aku & Bulan JuLai


tada.... aku nk k0ngsi bulan kelahiran aku plakk. aku lahir bulan 7 a.k.a Julai. apa best bulan Julai ni aku tak tau. dh la tarikh birth aku sebijik tarikh  Hari Kemerdekaan di Amerika Syarikat (1776) dan Hari Persahabatan Filipina-Amerika di Filipina. lagi, tarikh kelahiran aku ni merupakan hari ke-185 (hari ke-186 dalam tahun lompat) dalam kalendar Gregory. wah..cam mana aku tau suma ni...aku teng0k dari sumber pkck go0gle.. 

ni detail pasal bulan kelahiran aku. nak kata betoi 100% x juga. maybe 80% tu ada benarnya. jadik, nak kenal aku mudah jer..ambik la 80% dalam detail bulan kelahiran ni. hahahhaha.....just kidding.


JULAI
Sangat seronok didampingi
Banyak berahsia dan sukar dimengerti terutamanya lelaki
Agak pendiam kecuali diransang
Ada harga dan maruah diri
Tidak suka menyusahkan orang lain tapi tidak marah apabila disusahkan
Mudah dipujuk dan bercakap lurus
Sangat menjaga hati orang lain
Sangat peramah
Emosi sangat mendalam tapi mudah terluka hatinya
Berjiwa sentimental
Jarang berdendam
Mudah memaafkan tetapi sukar melupakan
Tidak suka benda remeh temeh
Bimbing cara fizikal dan mental
Sangat peka, caring dan pengasih serta penyayang
Layanan yang serupa dengan semua orang
Tinggi daya simpati
Pemerhatian yang tajam
Suka menilai orang lain dengan pemerhatian
Mudah dan rajin belajar
Suka muhasabah diri
Suka mengenangkan peristiwa atau kawan lama
Suka mendiamkan diri
Suka duduk rumah
Suka tunggu kawan tapi tak cari kawan
Tak agresif kecuali terpaksa
Lemah dari segi kesihatan perut
Mudah gemuk kalau tak kawal diet
Minta disayangi
Mudah terluka hati tapi lambat pulih
Terlalu mengambil berat
Rajin dalam membuat kerja 


....



0 comments: