LoVe My FrieNds

Jul 7, 2011

CaT - caT di Rumah

entry pasal kucing...
ni kucing kat rumah aku..
banyak... meh teng0k :

kucing yang tid0 s0rang2 tu x dak nama lagi.
dia ada 5 adik beradik...
yang belakang dia tu ada 3 ek0r lagi. 
adik beradik juga tapi bukan dengan dia la...

ha, ni la tadi tu..tido bukan main sedap lg.
ye la, sejuk..baru lepas mandi.
sapa mandikan, k0mpem la aku..
sepatutnya empat adik beradik. 

 ni la kucing ke4 dari 3 ek0r yang di atas..
4 ek0r kucing ni suma kena panggil putut junior,
 sebab sebijik cam mak dia. 
dia tid0 ngan kazen2 dia kat beranda rumah..

tadaa...ni la kazen2 dia.
yang kazen2 dia x dak nama sangat. 
yang warna hitam tu..namanya hitam junior.
kucing putih oren tu panggil gelemben junior.

yang ni namanya tutung.
kucing oKu kat rumah.
sebelah mata buta dan sebelah lagi berselaput.
nanti aku cerita kisah dia di entry akan datang.

yang ni ibu2 bapak2 anak kucing tadi.
yang kat bawah sekali tu la putut..
yang tengah bersihkan badan tu namanya gelemben.
dan yang tengah mengampai tu la hitam..
kucing tua2..huhuhu...

kucing ni anak putut.
sampai besar la ni masih menyusu.
kesian adik2 dia.....
nama dia putih pas tu aku slalu kata dia ni albino.
nanti aku cerita, kalau ingat..

ini namanya t0mpok.
kucing ni bukan adik beradik or sepupu sepapat ngan kucing2 tadi.
ni kena pungut kt tempat lain...
tapi dia dah bergeng dah ngan kucing2 kat rumah..
cuma time makan, dia suka makan s0rang2.

yang ni kucing baru.
macam lembu kan...warnanya jer..
dia ni masih s0mbong ngan kucing2 di rumah.
kena pungut juga sebab kesian x dak sapa bagi makan.
dulu anak dia ada 5 ek0r sekarang tinggal 2.
sebab??? tak tahu la, budak tu cakap cam tu aku cakap cam tu juga la.

bapak panjang entry aku..
x kisah la...
bukan selalu....
kalau korang paham apa aku cerita ,
 cuba bilang ada berapa ek0r kucing kat umah aku????
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
dah kira ker???
dapat berapa???
18...
ya, bet0l..
tepuk tangan..clap2..
(^_^)

4 comments:

Scatty Kinki said...

wa...comelnye...
i pn suka giler dgn kucing..
hehe..
peminat kucing gak ek..
sweet2..
i follow u la si pencinta
kucing...^____^

XieRza said...

thanks....
sy mmg suka kucing sangat2..
n sy suka bw kucing tid0.hehehee..

Scatty Kinki said...

btol3...
lg satu suka kacau kucing tido...
hehe..plg suka sentuh tapak kaki
kucing...sbb lembut...

XieRza said...

wah..dasat awk ni ske sentuh tapak kaki kucing..
tp best juga kn..kekadang waktu baring, kucing sy ske duk atas badan pas tu mula lah kaki dia mengurut..best2..