LoVe My FrieNds

Jul 4, 2011

Transformers 3 Dark of The Moon

aku baru pas tg0k transformer yang terbaru.
macam biasa la, teng0k secara online.
walaupun tak sehebat men0nton di panggung wayang.
itu bukan masalahnya... yang penting aku dapat teng0k Bumblebee..
sebab aku suka bumblebee. hehehe...
 

pendapat a.k.a perspektif aku :
intr0 cerita ni agak membosankan..
mengantuk aku teng0k..
aku skip terus pi bahagian tengah..
masuk klimaks..perghhh..best gila la..
siap aku nangis..(T.T)" em0 !!!
Bumblebee x kena tembak lagi aku dah nanges dulu dah..
kan aku cakap aku suka bumblebee..
jadi menangis itu memang wajar..
lagi2 orang yang berhati lembut cam aku..ahaks..muntah..
secara keseluruhan cerita ni best..
best dari cerita karak...hahahaa..


Sinopsis – Transformers 3 Dark of The Moon
Autobots yang diketuai oleh Optimus Prime sekali lagi kembali untuk menentang musuh utama beliau iaitu Decepticons. Selepas kekalahan Decepticons pada 2009 iaitu dalam Transformers 2 Revenge of The Fallen, mereka datang untuk menuntut bela daripada Autobots. Dalam filem terbaru Transformers 3 Dak of The Moon, Autobots dan Decepticons telah terlibat dengan pergelutan di ruang angkasa yang sangat berbahaya melibatkan U.S dan Russia. Sekali lagi khidmat Sam Witwicky dan kawan robot beliau diperlukan untuk menyelesaikan pergelutan tersebut. Dalam Transformers 3, terdapat beberapa karakter baru termasuk karakter jahat dalam bentuk Shockwave (gelombang maybe). Karakter tersebut sudah lama digunakan dalam Transformers dimana ia merupakan pemimpin Cybertron apabila Autobots melawan Decepticons di angkasa.


p/s : kalau real, aku x rasa d0rang leh bangun lagi..lagi2 lepas banyak kali terhempas..tu je yg x l0gik..ehee~~~lg, klu p0mpan tu x dak pun x pa rasanya, nyemak jer.huhuhu..

0 comments: